LG V-CQ302HEU - Canister grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG V-CQ302HEU - Canister grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

anne83 08-02-2008

Prima stofzuiger! Nu 10 maand in bezit.
De stofzuigerzakken zijn niet zo makkelijk te krijgen, bij ons te bestellen bij Expert (Menalux 4902).
Allerlei verschillende voeten zitten erbij, handig. Verder vind ik het erg handig dat de schakelaar op de slang zit, je hoeft niet meer te bukken. De zuigkracht is goed. Wel tijdig de zak vervangen, anders neemt de zuigkracht af. Het is een kleine zak, maar ja, aan de andere kant is het een lekker kleine stofzuiger die weinig ruimte nodig heeft, niet zo zwaar is, makkelijk wendbaar.
De voet met sensor maakt veel herrie als je op gladde vloeren zuigt, maar op tapijt is dat geluid veel minder en er zit ook een andere voet bijgeleverd zonder sensor en herrie.
Je kunt een 'elleboogstuk' opzetten om moeilijke bereikbare plekken enzo te zuigen. Dat vind ik een waardeloos ding, die gebruik ik niet. Te flexibel, ook als je het niet wilt.

Huisman-Rob 13-06-2007

Een ongelofelijk onding, zuigt slecht, veel herrie, kleine stofzakken die heeeeel moeilijk te vervangen zijn. ( ik moet met een mes het klipje aan de binnenzijde opzij schuiven om de klep weer weg te doen)
De zuigkrachtregeling zit op het handvat bovenaan de slang. de krachtregeling werkt erg slecht. gaat van bijna geen kracht tot in 1 keer alle kracht, waardeloos. Bovendien heb ik vaak dat de stroom wegvalt ( die gaat namelijk via de slang naar de zuigkrachtregelaar op het handvat).
Niet kopen! is het advies.

jakwk 19-05-2007

Aanbieding bij een winkel. Van begin af aan helemaal niks aan gevonden. Hulpstukken zorgden voor krassen in autobekleding. N.m.m. zuigt het ding ook slecht rondom de zuigmond. Alleen precies onder het gat van de slang doet hij het beter. Bediening op de slang is ook niet echt handig. Een miskoop.

The cleaner 23-01-2007

Prima stofzuiger, rijdt goed, zuigt goed, niet te veel lawaai.

Miss Annie1979 13-01-2007

Prima stofzuiger! Een kleine , maar met voldoende zuigkracht! Alleen een
stofzuigerzak voor deze stofzuiger hebben we nog niet kunnen vinden...